Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Review Apivita!


Γεια σας κορίτσια! Σήμερα είμαι εδώ για να σας μιλήσω για δύο προϊόντα της αγαπημένης μου Apivita.. Αναφέρομαι στον κρεμώδες αφρό καθαρισμού για πρόσωπο και μάτια με ελιά και λεβάντα και την τονοτική λοσιόν προσώπου με πρόπολη και κίτρο.. Τα προϊόντα τα αγόρασα μαζί εκμεταλλευόμενη μια προσφορά που έτρεχε εκείνο το διάστημα.. Έτσι μπορώ να σας πω τη γνώμη μου και στο πως δούλεψαν αυτά τα δύο προϊόντα μαζί, στη δικιά μου πάντα επιδερμίδα!
Apivita Creamy Face & Eye Foam Cleanser   &   Purifying Tonic Lotion

Τον αφρό καθαρισμού με ελιά και λεβάντα τον αναζήτησα μετά από πολλές θετικές κριτικές που συνάντησα στο χώρο της blogόσφαιρας.. Πρόκειται για μια κρέμα, ουσιαστικά, καθαρισμού η οποία έχει πολλή απαλή υφή και ένα απαλό άρωμα λεβάντας. Αφρό σε εμένα τουλάχιστον δεν κάνει.. άλλα αυτό δεν με ενοχλεί καθόλου μιας και αυτό που θέλω το κάνει! Καθαρίζει την επιδερμίδα μου άψογα! Ένα πάτημα της αντλίας αρκεί για να καθαρίσετε όλο σας το πρόσωπο από το μακιγιάζ. Προσωπικά το χρησιμοποιώ και για τον καθαρισμό του προσώπου μου το πρωί που ξυπνάω και είναι το πρώτο  βήμα στην περιποιήση μου. Τον αφρό αυτόν τον έχω λατρέψει.. δυστυχώς όμως σε εμένα τουλάχιστον δεν έχει λειτουργήσει και για τα μάτια.. καθώς δεν μου αφαιρεί τη μάσκαρα και το eyeliner έτσι όπως εγώ θα ήθελα.. Ωστόσο, για τον καθαρισμό του υπόλοιπου προσώπου μου θα το αγοράζω ξανά και ξανά!

Πάμε τώρα στην τονοτική λοσιόν με πρόπολη και κίτρο η οποία είναι το ακριβώς επόμενο βήμα μετά τον καθαρισμό. Έχει μια πρακτική συσκευασία και 2-3 πατήματα της αντλίας αρκούν για να περάσουμε με ένα δίσκο ντεμακιγιάζ όλο το πρόσωπο. Τα συστατικά του είναι η πρόπολη, το κίτρο, το αιθέριο έλαιο αγριοκυπάρισσου και λεμονιού τα οποία είναι γνωστά για τις αντισηπτικές και αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Η λοσιόν αυτή προσφέρει ματ όψη στην επιδερμίδα και μειώνει τη λιπαρότητα και το περιττό σμήγμα.. Είναι ιδανικό για εμάς που έχουμε δέρματα μεικτά προς λιπαρά.

Τα προϊόντα αυτά τα χρησιμοποιώ συνδυαστικά εδώ και 3 μήνες και έχω δει μεγάλη αλλαγή στο πρόσωπό μου.. Τα σπυράκια μειώθηκαν αισθητά και δεν εμφανίζονται πλέον τόσο συχνά.. Η επιδερμίδα μου είναι πιο λαμπερή και νιώθω το πρόσωπο μου πιο καθαρό μετά τη χρήση τους. Σίγουρα θα τα ξανά αγοράσω μόλις μου τελειώσουν.. Πρώτον γιατί είδα μεγάλη διαφορά στο πρόσωπό μου και δεύτερον γιατί είναι 2 προϊόντα price for value μιας και χρειάζονται την απειροελάχιστη ποσότητα και διαρκούν για μήνες...

Αυτα από εμένα κορίτσια μου..
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα δύο προϊόντα; Ποια η γνώμη σας για αυτά; 

Θα τα πούμε σ' ένα επόμενο ποστ... 
Μέχρι τότε... stay positive girls!
Φιλιά!

4 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα απο τα δύο θέλω όμως να δοκιμάσω τον αφρό καθαρισμού με ελιά και Λεβάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον δοκιμάσεις σίγουρα.. και να μου πεις εντυπώσεις! Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. πήρα πρόσφατα τον αφρό καθαρισμού και σε δείγμα την λοσιόν. ανυπομονώ να τα δοκιμάσω με τόσα που είπες, ειδικα για τα σπυράκια!!Φιλιά κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι.. εμένα με βοήθησαν πολύ στην ακμή! Σου προτείνω να τα χρησιμοποιήσεις συνδυαστικά.. Περιμένω να μου πεις τη γνώμη σου.. Φιλιά!

      Διαγραφή