Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2014

Empties#1



Γεια σας κορίτσια! Καιρό έχουμε να τα πούμε... έλειπα βλέπεται σε ταξιδάκι... όμως να 'μαι πάλι πίσω για κάνω το πρώτο μου Empties ποστ σε αυτό το blog!


Empties #1


Πολλοί τα λένε σκουπίδια (δεν έχουν και πολύ άδικο εδώ που τα λέμε..), εμείς όμως τα κορίτσια της beauty bloggόσφαιρας που λίγο πολύ καταλαβαινόμαστε περισσότερο τα ονομάζουμε EMPTIES!!! Πρόκειται για προϊόντα που χρησιμοποιήσαμε μέχρι τέλους και τώρα ήρθε η ώρα να τα αξιολογήσουμε.. για να δούμε βρε αδερφέ... άξιζαν τελικά ή όχι; 


Προϊόντα περιποίησης


Ξεκινάω με την Λακ των Stars (τουλάχιστον έτσι την promotάρουν)! Η Elnett Satin της Loreal Paris.. είναι μια λακ πολλά υποσχόμενη η οποία δεν κολλάει καθόλου τα μαλλιά και τα δίνει μια κίνηση.. δεν τα κοκκαλώνει δηλαδή αλλά ταυτόχρονα τα κρατάει στη θέση τους. Μου άρεσε πολύ και θα την ξανά αγοράσω σίγουρα!

Σειρά έχουν δύο προϊόντα της Avon.  Ένα body mist από την σειρά Hawaiian Stores με ένα άρωμα δροσερό αλλά ταυτόχρονα και λουλουδάτο.. η διάρκεια του δεν είναι και η καλύτερη αλλά έτσι συνηθίζουν τα body mist.. Για καθημερινή χρήση ήταν μια χαρά.. αλλά δεν νομίζω να το ξανά αγόραζα, εκτός και εάν το έβρησκα σε μια δελεαστική προσφορά;! Από την ίδια εταιρεία μου τελείωσε και το λαδάκι σε μορφή σπρέυ της σειράς Skin So Soft με μεταλλικά στοιχεία που άφηναν στο δέρμα μια πολλή γλυκιά γυαλάδα.. Ναι αυτό το προϊόν μου άρεσε πολύ! Ήταν must have για τις βραδινές μου εξόδους! 

Ένα ακόμη προϊόν που μετά από αυτό το ποστ θα πάει στο καλάθι σκουπιδιών είναι ο γυναικείος αφρός ξυρίσματος σε μορφή gel από τη Gillette  χωρίς άρωμα και χρωστικές. Ήταν ένας αφρός που έκανε το καθημερινό μου ξύρισμα των ποδιών πολύ πιο εύκολο και μιας και η συσκευασία του είναι μικρή με βόλεψε πολύ για ταξίδια..


Προϊόντα Μακιγιάζ


Από προϊόντα μακιγιάζ μου τελείωσαν τέσσερα από Essence και ένα της Avon με το οποίο και θα ξεκινήσω.. ήταν μια βάση ματιών στο χρώμα του δέρματος που έκανε τις σκιές μου να γράφουν πολύ πιο έντονα και να κρατάνε για ώρες.. Αυτή είναι η δεύτερη συσκευασία που τελειώνω και ναι σίγουρα θα το ξαναπάρω! Το μόνο αρνητικό είναι πως στεγνώνει γρήγορα και γιαυτό θα πρέπει να το χρησιμοποιείται non stop για να μη σας ξεράθει.. 

Πάμε τώρα στην αγαπημένη πολλών από εμάς Essence! Αγαπημένη λέω λόγω τιμής.. άρα μπορείς να πάρεις πολλά προϊόντα, να δοκιμάσεις και να μη ξοδέψεις όλο το μηνιάτικο σε καλλυντικούλια.. Ας ξεκινήσω με την Lash Go Wild.. μια μάσκαρα με μια ασυνήθιστη συσκευασία.. δίνει όγκο και χτενίζει πολύ όμορφα τις βλεφαρίδες. Για τα τρία μόλις ευρώ που στοίχισε ήταν πολλή καλή! Έπειτα μου τελείωσε ακόμα ένα λαδάκι Express dry drops με τα οποία πλέον έχω πάθει εθισμό και τα αγοράζω όπου τα βρω γιατί είναι και παντού sold out βλέπεις! Τα αγαπώ και θα τα αγοράζω όσο η Essence συνεχίζει να τα κυκλοφορεί.. Μου τελείωσαν και δυο προϊόντα σε μορφή στυλό.. ένα highlighter και ένα consiler.. Το πρώτο δεν θα το ξανά πάρω γιατί στεγνώνει γρήγορα και έτσι δεν δουλεύεται καθόλου εύκολα στα ζυγωματικά. Το δεύτερο ίσως να το ξαναπάρω σε περιόδους αφραγκίας.. όχι ότι δεν είναι καλό απλώς δεν δίνει την κάλυψη που θα ήθελα.. πάντως για τα λεφτά του δεν το λες και κακό!


Αυτά ήταν τα προϊόντα που εγώ τελείωσα τους τελευταίους 2 μήνες.. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα; Αν ναι, ποια η γνώμη σας για αυτό; 
Περιμένω τα σχόλια σας!

Και μη ξεχνάτε... μέχρι το επόμενο ποστ..
Stay Positive Girls!
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου