Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Estee Lauder Double Wear Foundation


Γεια σας κορίτσια! 

Σήμερα σκεφτόμουν αν έπρεπε να κάνω Review για ένα μόνο προϊόν, ποιο θα ήθελα να ήταν αυτό...; Κατευθείαν το μυαλό μου πήγε στο αγαπημένο μου foundation.. σε αυτό που μόλις αγόρασα, άφησα στην άκρη όλα τα υπόλοιπα και χρησιμοποιούσα μόνο εκείνο! Ποιο είναι αυτό; 

Το Double Wear Stay in Place Makeup της Estee Lauder..

Estee Lauder
Estee Lauder Double Wear Foundation

Ένα πολυσυζητημένο foundation που έχει κλέψει τις εντυπώσεις πολλών κοριτσιών της beauty blogόσφαιρας! Φυσικά δε θα διαφωνήσω! Ότι και να πει κανείς γι' αυτό το foundation είναι λίγο.. Η υφή του είναι λεπτόρευστη και χρείαζεστε την απειροελάχιστη ποσότητα για να το τοποθετήσετε σε όλο σας το πρόσωπο. Το τελείωμα του δεν είναι ματ αλλά αφήνει μια φυσική γυαλάδα στην επιδερμίδα. Επομένως, εάν θέλετε ματ αποτέλεσμα και μέγιστη σταθερότητα θα χρειαστεί να το σετάρετε με μαι πούδρα. Η κάλυψη του είναι μέτρια προς καλή και το μεγάλο του ατού είναι πως χτίζεται εύκολα χωρίς να φαίνεται παστωμένο το πρόσωπό σας.. Προσωπικά, όταν θέλω μια πιο φουλ κάλυψη το απλώνω με τα δάχτυλα ενώ για πιο ελαφρύ αποτέλεσμα χρησιμοποιώ πινέλο.

Estee Lauder
Estee Lauder Double Wear Foundation

Έχει spf 10, παρόλα αυτά το θεωρώ ιδανικό και για φωτογραφίσεις! Το δέρμα δεν φαίνεται παστωμένο αλλά ανάλαφρο και υγιές.. Το μόνο του αρνητικό είναι πως το μπουκάλι του είναι γυάλινο και υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος.. αν είσαι και συ λίγο αδέξια όπως εγώ..! ;-)

τιμή: 46,52 ευρώ
με -35% : 30 ευρώ


Αυτό ήταν το σημερινό μου ποστ κορίτσια..

Το προϊόν αυτό είναι σίγουρα στα top 5 προϊόντα μου και δεν γινόταν να μη σας μιλήσω περί αυτού... Αξίζει να του δώσετε μια ευκαιρία.. και γω θα είμαι εδώ για να μου πείτε τις εντυπώσεις σας!


Σας φιλώ!
Αναστασία

4 σχόλια:

  1. υπέροχο review! έχω ακούσει τα καλύτερα για το συγκεκριμένο! θέλω πολύ να το δοκιμάσω! ^_^
    πολλά φιλιά!
    http://alternativebeautybymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!!! Ναι να το δοκιμάσεις με τη πρώτη ευκαιρία.. είναι από τα καλύτερα foundation! Φρόντισε μόνο να το πάρεις με κάποια έκπτωση μιας και βγάζει πολύ συχνά πλέον η συγκεκριμένη εταιρεία.. Θα περιμένω τις εντυπώσεις σου μόλις το δοκιμάσεις! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω δοκιμάσει γιατί είναι λίγο ακριβό για την δική μου την τσέπη, αλλά ίσως αν το βρω σε περίοδο εκπτώσεων να το πάρω. Για μένα το μόνο κακό είναι το μπουκαλάκι του γιατί είναι δύσκολο να βγάλεις όλο το προϊόν. Κατά τ'άλλα δεν αμφιβάλλω ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικό foundation!!

    http://kristiandbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πράγματι είναι ένα μείον του αυτό με το μπουκάλι αλλά κατά τ 'άλλα πρόκειται για ένα πολύ καλό foundation! ;)

      Διαγραφή